WP Brothers

vraag een offerte aan

- of -

bel 030 737 09 02

Digital agency Social Brothers krijgt een WordPress broertje: “WP Brothers”!

Bij digital agency Social Brothers is er sinds de oprichting in 2011 veel tijd geïnvesteerd in het samenstellen van een op elkaar ingespeeld team en het optimaliseren van efficiënte processen op het gebied van design, techniek en marketing voor de realisatie van websites.

Steven Ammerlaan (CEO Social Brothers): ‘Websites hebben zich de afgelopen jaren ontwikkeld van statische digitale visitekaartjes naar platformen die elke dag anders kunnen én moeten zijn. In de wondere digitale wereld gebeurt er continu van alles en om onze werkzaamheden nog verder te focussen werd het tijd voor een broertje, “WP Brothers”.’

De WordPress agency “WP Brothers” is een dedicated WordPress bureau met een kantoor in Utrecht & Rotterdam. Door onze focus op communicatie, een optimaal proces, kwalitatief hoogstaande websites en conversie (optimalisatie), durven wij te zeggen dat we de beste WordPress websites maken waar onze opdrachtgevers trots op mogen zijn! WP Brothers is er speciaal voor Marketeers & Communicatieprofessionals; wij snappen het vakjargon en leveren een product waar men dagelijks met het team mee aan de slag kan.

Steven Ammerlaan ‘We hebben de marketing & communicatie managers in Nederland de afgelopen jaren goed leren kennen en snappen waar ze naar op zoek zijn: een doelgerichte website, een duidelijk realisatie proces en een creatieve partij die met ze meedenkt maar ook snapt wanneer dat niet hoeft. Zo helpen wij deze doelgroep om hun werk elke dag een beetje beter te doen.’

Het WP Brothers team bestaat uit tien developers, online marketeers, designers en data-analisten. Allen gedreven en enthousiaste experts met een focus op resultaat. We zijn trots om te mogen werken voor mooie bedrijven en instellingen als ABP, Backbase, Pandora, SPAR University, Mattisson, Linteloo, DEBUUT, FunForest, ARN en meer!

Daarnaast blijft het team van Social Brothers zich focussen op het gebied van op maat gemaakte webapplicaties, mobiele apps, AR & VR toepassingen en data gerichte marketing campagnes. Verder zal het innovatie product Social Brothers Labs voor de realisatie van POC’s en MVP’s verder worden doorontwikkeld. Het tweede kwartaal van 2020 zal hier meer over naar buiten worden gebracht.

Qua locatie verandert er weinig, Social Brothers & WP Brothers zijn beide vanuit de Europalaan 100 in Utrecht en de Klinknagelstraat 8 in Rotterdam actief.

Nieuwsgierig geworden en wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op.

Persbericht downloaden

Steven Ammerlaan